MÁLAGA.

9. září 2016 v 9:04 | Lenča |  DENÍČEK
Tak už jsem po necelých třech měsících konečně zase zpátky doma. Dnes vám ale chci napsat o uplynulém týdnu, který jsme strávili ve Španělsku.

Málaga je opravdu nádherné město. Jako z pohádky. Jako z úplně jiného světa. Všude ty úzké uličky a hlavně ta zeleň, palmy a banánovníky a ibišky ve všech možných barvách. Místy mi to přišlo jako úplně na jiném kontinentu, tolik jiné než cokoliv, co jsem viděla jinde v Evropě. Strávili jsme tam sice jen pět dní, ale stálo to za to. A i když jsem se těšila domů, když jsme den před odjezdem trávili poslední chvíle u moře, ani se mi moc nechtělo pryč.

Španělskou pohodu mi trochu zkazilo, že jsem se hned první den příšerně spálila, asi proto, že jsme byli na sluníčku dost dlouho a taky proto, že jsem během celého léta viděla jen to občasné anglické slunce, které ale moc nehřálo. Takhle jsem se fakt v životě nespálila, měla jsem rudé snad celé tělo zepředu, kromě rukou a obličeje. Takže další dny jsme už na pláž chodili spíš až večer. Stejně jsem toho názoru, že večer a i když už je pak docela studené, je v noci moře nejkrásnější.

Kromě pláže jsme taky chodili různě po městě, viděli spoustu krásných míst, budov, rostlin. Poslední den jsme se byli podívat na hradě Gibralfaro a i když se mi v tom vedru vůbec do kopce šlapat nechtělo, ten výhled za to rozhodně stál. Bylo odtamtud vidět na celou Málagu a byla to prostě krása. Pokud byste plánovali výlet do Španělska, tak určitě doporučuju Málagu, je překrásná :)

Byli jsme ubytování blízko centra, i když na pláž to bylo trochu dál, ale taky se to dalo v pohodě dojít a bydleli jsme přes airbnb, což je prostě taková stránka, kde různí lidé nabízí byty, případně pokoje, kde se dá za přijatelnou cenu krátkodobě ubytovat. Na jídla jsme chodili různě do levných restaurací, přišlo mi, že celkově Španělsko není vůbec nijak drahé. Taky jsme jeden večer byli v klubu, což bylo docela fajn, i když některé ty jejich španělské písničky teda nic moc :D Celkově to bylo takové pěkné zakončení prázdnin a už skoro za týden zase zpátky do školy...

Mojito a největší pohodička na pláži:)

Katedrála

Výhled z hradu Gibralfaro

Komentáře

1 Fredy Fredy | Web | 9. září 2016 v 9:52 | Reagovat

parádní fotky...

2 Lenča Lenča | E-mail | Web | 9. září 2016 v 9:54 | Reagovat

[1]: Díky :)

3 Ven Ven | 9. září 2016 v 16:41 | Reagovat

Když jsem Tvůj článek četla, tak mi poskočilo srdíčko radostí a příjemně jsem zavzpomínala na krásné vzpomínky tolik spojené s tímto městem, ve kterém jsem byla na třítýdenní stáži. Malaga je opravdu nádherná a ti úžasní milí lidé, co tam žijí. :)

4 Anita Barrasa Anita Barrasa | E-mail | Web | 9. září 2016 v 16:58 | Reagovat

Já ve Španělsku sice už dvakrát byla - a nemůžu si to vynachválit, kdybych mohla, tak tam jsem častěji a déle -, ale zatím ne v Málaze, i když už jsem o ní dost slyšela a ty jsi mě navnadila, abych tam někdy taky vyrazila. :)

5 Lenča Lenča | E-mail | Web | 9. září 2016 v 20:37 | Reagovat

[3]: Děkuju za krásný komentář:) Strávit tam tři týdny muselo být super.

[4]: A kde jsi byla ty? :) Určitě vyraž, fakt stojí za to.

6 Anita Barrasa Anita Barrasa | E-mail | Web | 25. září 2016 v 14:14 | Reagovat

[5]: Odpovídám docela pozdě, to se omlouvám. Byla jsem v Madridu, Barceloně a na pár dní v Gijónu v Asturii, protože odtud pochází kamarád, který nás tam pozval. :)

7 Lenča Lenča | E-mail | Web | 25. září 2016 v 22:45 | Reagovat

[6]: V pohodě:) Tak to mohlo být určitě super, do Barcelony určitě vyrazím při příští cestě do Španělska, tam bych hodně chtěla :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.